3 Metode prin care durerile nasterii pot fi reduse cu 70%

travaliu

În timpul sarcinii, primiparelor le este frică de mai multe lucruri. Printre cele mai mari temeri se află cu siguranță, durerile nașterii. Vestea bună este că acestea pot fi reduse semnificativ cu ajutorul unor metode naturale. Nașterea trebuie planificată în amănunt încă din prima zi de sarcină, dar chiar dacă faceți acest lucru, nu aveți garanția că travaliul va decurge fără niciun inconvenient. Însă, faptul că rezolvi din timp chestiuni cum ar fi: alegerea medicului, a locului unde vei face gimnastică medicală, pregătirea bagajului pentru spital, alegerea maternității la care vei naște, te va ajuta să ai o stare fizică, dar și psihică mult îmbunătățite. Astfel, travaliul ar putea deveni chiar o amintire frumoasă.

1.VITAMINA E:

Vitamina E este esențială pentru sănătatea noastră și este foarte importantă în timpul sarcinii.

În afară efectelor bine cunoscute, cum ar fi de exemplu, întărirea sistemului imunitar, vitamina E în timpul sarcinii are beneficii multiple: împiedică producerea unui avort, previne crampele la nivelul picioarelor și cel mai important aspect, în travaliu, ajută ca mușchii pelvieni să devină cât mai flexibili.

Necesarul de Vitamina E se poate obține, adoptând o alimentație sănătoasă. Alimentele care conțin Vitamine E sunt: uleiuri vegetale, sparanghel, morcovi, spanac, semințe de floarea soarelui, migdale, măsline, kiwi, roșii, afine, broccoli etc.

Doza zilnică recomandată pentru o femele însărcinată cu vârsta peste 18 ani este de 20 de miligrame, asta însemnând cam un sfert de cană de floarea soarelui. Vă sfătuim însă, să obțineți doza zilnică din alimente diferite.

2. CEAI DIN FRUNZE DE ZMEURĂ:

Cunoscut în popor sub denumirea de ”Ceaiul Femeilor”, ceaiul din frunze de zmeură are foarte multe efecte benefice asupra sistemul hormonal feminin.

Zmeura este o sursă excelentă de vitamina C, magneziu, calciu și de flavonoide.

Beneficiile ceaiului din frunze de zmeură sunt: întărirea sistemului imunitar, stimularea digestiei, reducerea acidității si cel mai important, tonifierea musculaturii uterine. De asemenea, ajută la prevenirea avortului spontan, ușurează simptomele și grețurile de dimineață, relaxează uterul astfel încât femeia însărcinată să aibă o naștere mai ușoară și un travaliu mai scurt.

Se poate consuma din a 35-a săptamâna a sarcinii, cu frecvență zilnică.

Prepararea ceaiului:

La o cantitate de apă fiartă de 2-2.5 ml se adăugă o linguriță de frunze uscate de zmeură. Amestecul se lasă la infuzat 10, 15 minute, timp în care se mai și răcește, se filtrează, apoi se mai lasă să se răcească și se consumă rece o dată pe zi.

Nu trebuie utilizat dacă aveți diabet gestațional (diabet de sarcină) sau alăptați, deoarece ceaiul reduce brusc nivelul de zahăr din sânge.

3. DIVERSE TEHNICI DE MIȘCARE

Este foarte important ca în perioadă de sarcină să aveți parte de educație prenatală, adică să aflați cât mai multe informații despre ceea ce urmează și să încercați să învățați cât mai multe tehnici de mișcare și de relaxare.

Dacă veți fi într-o formă fizică bună, veți duce mai bine sarcina și veți avea o naștere mai ușoară.

O ”tehnică” foarte cunoscută și apreciată este plimbarea în aer liber. O plimbărică de o oră, o oră jumătate zilnic, poate să vă facă mult bine. Evitați totuși să stați prea mult la soare. Sunt strict interzise solarul și sauna.

Pentru aproape fiecare femeie însărcinată sunt recomandate gimnastica specifică gravidelor și înotul. Înotul este contraindicat în primele 3 luni, dar este extrem de benefic în ultimele 2 trimestre.

Alte opțiuni pentru menținerea fizicului în timpul sarcinii sunt yoga și masajul. Sporturile de performanță, echitația, schiul și scufundările sunt interzise în perioada sarcinii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.