Promisiunea brandului Oriflame: Visurile Tale- Inspiratia Noastra™

oriflame2

Promisiunea brandului Oriflame: Visurile Tale- Inspirația Noastră™ este profund înrădăcinată în istoria și moștenirea noastră. În decursul a peste 45 de ani de istorie, am fost întotdeauna dedicați misiunii de a inspira și oferi oamenilor oportunitatea de a-și îndeplini visurile prin conceptul nostru unic de afacere. Visurile Tale – Inspirația Noastră™ este manifestarea angajamentului nostru față de clienți și consultanți; visurile lor joacă un rol important în dezvoltarea noilor produse de frumusețe și inspirarea programelor care ajută la elaborarea propriilor lor afaceri.

Credem în frumuseţe!

Frumuseţea ta este unică, precum visurile tale. Prin produsele de frumuseţe pe care le creăm în Suedia, am oferit multor milioane de oameni oportunitatea de a-şi schimba vieţile în bine. Atunci când arăţi bine, te simţi bine. Iar atunci când te simţi bine, eşti mult mai aproape de îndeplinirea visurilor.

Institutul Oriflamede cercetare a pielii

La Oriflame avem peste 40 de ani de experienţă în combinarea celor mai bune ingrediente cu cercetarea ştiinţifică. Cei peste 100 de oameni de ştiinţă şi experţi explorează mereu noi ingrediente şi tehnologii pentru a crea produse din ce în ce mai inovatoare care să respecte trendurile actuale și să satisfacă necesitățile consumatorilor.

Viața unui produs Oriflame începe de la Institutul nostru de Cercetare a Pielii. Aici știința este folosită pentru a crea ingrediente unice și uneori chiar patentate care ne evidențiază pe piață. Toate inovaţiile din cadrul acestor procese sunt aplicate şi testate o perioadă îndelungată de ani în cadrul Centrului pentru Cercetarea şi Dezvoltarea Produselor din Dublin, Irlanda. Rolul acestui Centru este de a crea o formula conformă brandului Oriflame, ca ulterior produsul să fie fabricat și comercializat. Cel mai important este însă rolul de a crea produse de care clienții să se bucure.

Solidaritatea, spiritul şi pasiunea sunt cele trei valori fundamentale ale Oriflame. Urmărind aceste valori avem convingerea că vom reuşi să ne impunem într-un domeniu competitiv al afacerilor şi, în acelaşi timp, să ne aducem aportul pentru ca lumea să devină un loc mai bun.Oamenii care lucrează împreună şi împărtăşesc aceleaşi idei vor obţine rezultate mai bune. Ei se motivează reciproc şi ştiu că eforturile unui colectiv sunt mai eficiente decât ale unei singure persoane.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.